Share
11 alimente săţioase care ne ajută în dietă

11 alimente săţioase care ne ajută în dietă

   Una dintre cauzele principale pentru care este abandonată o dietă este dificultatea de a o menţine pe termen lung. În mare parte din cauza faptulu că produsele nu sunt săţioase, cu alte cuvinte a unei senzaţii de foame constante, care poate conduce la o obsesie alimentară, avertizează Fundación Alimentación Saludable (Fundaţia de Alimentaţie Sănătoasă) din Spania. Fundaţia afirma că există, conform studiilor ştiinţifice, alimente care sunt extrem de săţioase şi că includerea acestora într-un regim alimentar are efecte pozitive: permite reducerea apetitului şi, prin urmare, reducerea cantităţii de alimente. „În acelaşi mod, ştim că există alimente şi produse alimentare care nu sunt foarte săţioase şi că, deşi pe moment ne dă o senzaţie de saţietate, în scurt timp ne este foame şi dorim să mâncăm”, avertizează fundaţia.

De fapt, această Fundaţie – al cărui principal obiectiv este promovarea unei alimentaţii echilibrate şi sănătoase, pentru toate vârstele şi circumstanţele vieţii – subliniază că majoritatea alimentelor sănătoase care ar trebui să stea la baza dietei noastre sunt în acelaşi timp şi cele mai săţioase (cartofi, cereale integrale în loc de rafinate, fructe) pe când cele mai puţin săţioase, sunt cele pe care ar trebui să le reducem sau să le consumăm doar sporadic (ciocolată, produse de patiserie şi biscuiţi, adică produse cu conţinut ridicat de zaharuri, făină albă şi grăsimi rafinate). Concret, cele cele mai săţioase 11 alimente sunt: cartofi fierţi; surse de proteine cum ar fi peşte, filet de carne, ouă şi unele leguminoase, cum ar fi fasole sau linte; cereale integrale; fructe seci crude sau prăjite; şi patru fructe: portocale, banane, mere şi struguri. Mai multe pe Epoch Times


Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de facebook 

Leave a Comment